Kö
Misstänker att det bara är att vänja sig vid att det är kö hos försäkringskassan.
Har ringt en gång innan och då var det knappt någon kö. Men idag är det många som ringer.
Plats 507 i kö...

Om det varje gång är 100 frågor som alla blivande föräldrar vill ställa, går det då inte fram att det kanske inte är det bästa sättet? Att det kanske borde finnas lättare och smidigare sätt?
Men just nu hade jag nöjt mig med att alla deras anställda svarar samma sak på frågor och då menar jag såklart faktafrågor.
Har ringt en gång innan och då var det knappt någon kö. Men idag är det många som ringer.
Plats 507 i kö...

Om det varje gång är 100 frågor som alla blivande föräldrar vill ställa, går det då inte fram att det kanske inte är det bästa sättet? Att det kanske borde finnas lättare och smidigare sätt?
Men just nu hade jag nöjt mig med att alla deras anställda svarar samma sak på frågor och då menar jag såklart faktafrågor.