Stina

- Si vis Amari, Ama -

Förskolan

Publicerad 2013-08-13 10:19:33 i Våra dagar

Dagarna går och Mini vänjer sig mer och mer på förskolan. I fredags lämnade jag honom i ca en timma och allt gick bra, han knappt märkte när jag kom tillbaka. Igår var det dags för en längre stund, Mini var ute och lekte med de andra också sa vi hejdå! Inga problem då heller men en väldigt lycklig pojke som jag hämtade tre timmar senare.
Idag så var det lite jobbigare, jag gick efter ca tio minuter och det passade inte Mini alls. Han grät i massor, men jag satte mig i personalrummet i ca fem minuter och sedan kom personalen och sa att allt var lungt. Så nu är jag hemma och hoppas att allt går fortsatt bra. Efter lunch ska han hämtas igen.

Igår var vi ute och lekte en sväng innan det var dags att sova. Gunga är roligt!!



Nu blir det att fixa lite här hemma,
får passa på när man är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela