Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nytt jobb, igen!!

Publicerad 2013-10-21 12:56:50 i Våra dagar

Idag är det dags för min första dag på nytt jobb igen! Nu ska jag arbeta på Ica, så är ju typ samma som jag gjort innan, men ändå inte. Många byten utav arbeten det sista, men här är det fast och det finns möjlighet att arbeta extra, vilket är toppen! :)
Annars är vi fortfarande förkylda, tror jag är inne på tredje veckan nu och har dessutom fått jobbig hosta, men bara tänka positivt, nu när jag haft det så länge så kan det ju inte vara länge kvar! :)

Annars rullar dagarna på, försöker hinna träffa lite vänner och familj mellan jobb men det är svårt. Men misstänker att vi snart kommer in i det.
Igår var vi iväg en sväng på leklandet, perfekt en grå och regning söndag. Jag var rädd att det skulle vara jättemycket folk, men det var väldigt lugnt. Mini älskar att vara där, sprang in, direkt till rutschkanan och sedan åkte vi om och om igen!

Bollhavet var också roligt!


Nu är Mini på förskolan och jag passar på att fixa lite här hemma innan det blir jobb. Städa, tvätta och allmänt plock.
Dags att ta tag i det hela igen, så jag inte fastnar i soffan! Skönt att vara klar till imån då vi är lediga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela