Stina

- Si vis Amari, Ama -

2014

Publicerad 2014-01-09 18:33:15 i Våra dagar

Som vanligt rullar dagarna på i ett. Julen sprang förbi, men vi hade en riktigt bra dag! Jag var bara ledig julafton och jobbade resten utav dagarna. Nyårsveckan var vi helt lediga och kom äntligen iväg till Umeå! Underbart att vara lediga en hel vecka tillsammans men framförallt underbart att hälsa på alla i norr. Sammi och Mini var där i slutet på november men jag har inte varit där sedan i våras, alldeles för länge sedan.

Nu är det full vardag igen och Mini ska på förskolan imån, första gången sedan innan jul! Tror faktiskt han har längtat lite.
Nu blir det att laga klart middagen, tänkte bara kika in och säga hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela