Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2013-09-05 12:50:17 i Våra dagar

Denna torsdagen började vi med en sväng till öppna! Sedan gick jag och lämnade Mini på förskolan. Hade tänkt vara duktig och gå och träna, men hade några måsten som jag var tvungen att göra, så hoppas hinna en sväng imån istället.

Nöjd kille som går loss på öppna.

Underbart att han numer när det är sångstund faktiskt sitter still och verkar tycka det är lite mysigt. Jag tycker i alla fall det är mysigt med en liten lugn stund! :) Annars är det alltid fullt ös.



Att måla är ingen hit ännu, utan det är roligare att bita, men vi testar lite då och då!

Nu är det dags för mig att göra mig klar, jobbet kallar!
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela