Stina

- Si vis Amari, Ama -

Liten

Publicerad 2014-01-26 23:51:20 i Våra dagar

Dags att presentera Liten för bloggen!

I maj är det dags för Mini att bli storebror och vi ska bli tvåbarnsföräldrar. Jag ska bli tvåbarnsmamma!!
Finns inga ord som kan beskriva vilken lycka vi känner. Längtan att få veta vem Liten är, att Mini ska få träffa sitt lillasyskon. Vissa känslor är såklart samma som med första, men nu är det så mycket mer vi funderar på. Hur kommer Mini reagera? Han gillar bebisar, men hur kommer han att känna när Liten är här?
Ja många funderingar är det, men störst av allt är kärleken och lyckan! Allt det andra löser sig längs vägen!

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2014-01-29 16:51:05

❤️Så fin!!❤️

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-01-29 20:59:32

Liten? Vad hände med Anders Svensson?! 😉 😘

Postat av: Ida

Publicerad 2014-04-13 11:39:40

Stort grattis till er. :) önskar er all lycka. Sköt om varann och ha de underbart. Kramar från Holmsund. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela