Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nu kör vi... Igen...

Publicerad 2013-08-20 09:18:00 i Våra dagar

Känns som att hösten börjar närma sig, kallt på morgonen men ändå fina härliga dagar! :)
Och såklart behöver vi lite extra ork när det ska börja bli lite mörkare, så vi kör vi på träningen igen. Körde första gympasset igår och det kändes bra. Nu hoppas vi på att jag håller i det lite och försöker köra några gånger i veckan. Kanske kan jag även få till någon löptur då och då! ;)
Annars är allt bara bra här, inskolningen går jättebra! Han gråter lite när jag lämnar men efter någon minut är allt bra igen. Idag var han så gullig, han brukar ha napp när jag går, men idag ville han inte det. Utan pekade på korgen där nappen ligger också lyfte jag upp honom, då la han ner nappen och gick sedan till en utav fröknarna. Och vidare in och spelade musik! :) Han sover dessutom på förskolan nu, så jag hämtar först vid 14. Han brukar somna först och vakna sist, igår sov han fortfarande när jag kom vid 14.
 
Idag blir det lite fix här hemma innan jag går till gymmet, sedan hem duscha, hämta Mini och sedan åker vi till Gekås! :)
 
Här kommer lite random bilder ifrån dagarna som har gått.
Födelsedagsflickan fick hål i öronen! :)
Kusinen var inte sen med att ta ett hål till! :)
Som vanligt, en massa häng på lekplatsen. Gunga är alltid roligt! :)
En och en annan promenad vid havet
Smultron är gott!
Önskar er en riktigt bra dag, så ska jag förtsätta att fixa lite här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela