Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag!!

Publicerad 2013-10-04 09:14:30 i Våra dagar

Blir väldigt dåligt med bloggandet, har svårt att få tiden att hinna med jobb och träffa vänner. Misstänker att det tar ett tag innan jag kommer in i det.
Fina Amanda har hunnit bli ett! Så självklart har vi varit där på kalas!
Som vanligt var det all in och Anna hade gjort jättefina tårtor.

Födelsedagsbarnet tjuvstartar lite på tårtan!

Mini har även börjat "spela" fotboll, hämtar bollar, lägger upp dom, tar sats och skjuter!


De sista har vi blivit riktigt förkylda, jag har varit i nästan två veckor och det har varit många dagar då jag bara velat ligga i soffan, men svårt att få tiden att gå till. Men nu hoppas jag att det är påväg bort. Var hemma med Mini igår, då han fått feber, men idag är det jobb och förskola igen.
Vi igår, när vi bara laddade batterierna.

Nu är det dags att göra oss klara, Mini ska vara på förskolan vid 10.
Önskar er en riktigt härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela