Stina

- Si vis Amari, Ama -

För snart 2 år sedan

Publicerad 2014-05-09 21:16:16 i Våra dagar

Kom världens finaste Mini till oss. ❤ Att han imorgon blir 2 kan jag knappt förstå, men så är det väl alltid?!
Att han dessutom ska bli storebror snart, gör ju honom ännu "större". Nyfiken på hur han kommer reagera, men en sak är jag säker på, han kommer såklart bli världens bästa storebror! ❤

Tänk att han var såhär liten.

Några timmar gammal

Och några veckor

Men finns inga ord som kan beskriva hur mycket vi älskar dig, du är verkligen vår skatt! 😍
Nu ska vi slå in lite paket. Får se om vi lyckas vakna före honom imorgon!

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2014-05-10 12:23:01

Önskar fina Lukas en underbar dag! ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela