Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kärlekens dag

Publicerad 2013-08-13 14:09:00 i Våra dagar

I lördags var det bröllop för finaste Anna och Robin!! Och vilken dag det blev, tyvärr så var inte vädret med dom hela tiden, men det bjöds i alla fall på lite sol! Men vad gör egentligen vädret en dag som denna? Så länge man har festen under tak så finns det nog inte mycket som kan förstöra.
Anna och Robin var så otroligt fina och det strålade så mycket lycka om dom!
Vi är så glada att vi fick vara med och dela er stora dag mer er.
Får dock erkänna att det var lite tungt i söndags, men det var det värt, 100 gånger om! 
Hela dagen blev riktigt lyckad, god mat, fina tal och sånger och sedan blev det en riktigt bra fest som avslut. Vi tackade för oss framåt tre, och då var det fortfarande en massa vänner kvar.

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2013-08-19 22:24:44

vilka fina bilder på ett vackert brudpar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela