Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bio?!

Publicerad 2010-04-28 23:23:34 i Allmänt

Var inne och kikade på Facklans hemsida, efter en trevlig bio som jag kunde se... Och till min lycka!!!



Den 28 maj kommer den på bio... Jag visste inte ens att det skulle komma en 2:a.... ;)

Hjärtat har nu åkt hem till Umeå... Och imorgon är det alltså dags för två (och förhoppningsvis enda) jobbintervjuverna!! Jag tänker hålla min tumme och hoppas att han får jobb!!!
Det har varit underbart att ha honom här, har saknat honom den sista veckan när han inte varit här... Och snart ska jag åka till honom... Flytten närmar sig med stora steg, och snart är jag norrlänning och Umeåbo!!! :)


God natt och sov så gott, det ska jag snart göra.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-30 10:00:08

Längtar också till filmen! Nice =) Hoppas de går vägen för Sami på sina intervjuer! Håller tummarna.



KRAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-30 10:01:36

Förlåt Sammi menade jag ju...skrev ju hans namn fel. Ajjabajja på mig...vet hur de är, Resa med S känns ju inte helt aktuellt heller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela