Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dagen rullar förbi...

Publicerad 2010-04-07 16:49:32 i Allmänt

Sitter igen som vanligt på kontoret... Har skickat iväg lite bokningar, gjort klart departure listorna iför helgen... Borde bege mig iväg och köpa en resväska... Så jag vet hur mycket jag kan få med mig hem... Om jag överlver vägen hem vill säga!!! Helt okay om jag skulle flyga till Göteborg, men nu är det Stockholm.... Så sedan blir det tåg!!!! Blir lite krångligt med bagaget... Men men, kunde varit nåt annat ställe!! :)
Ikväll ska vi ha ytterligare en fest... Eller vad kallar man det? Azra ska åka på söndag, så det är mer avskedsfest, tyvärr... Men vi ska ut till Mohamed och äta... Sedan blir det nog stan!! :) Kanske inte rätt ord, utab byn kanske passar bättre? Jaja, det blir säkert bra!! Och det kommer naturligtvis att bli jättetrevligt!

Sen imorgon är juh den STORA dagen!! ;) Ska juh färga håret, är lite lätt nervös... Men jag hoppas att det blir bra, hoppas hoppas!!

Nä, nu ska jag hem och göra irdning mig, 2 timmar tills vi ska vara där! Sedan hoppas jag på sol imån!!

Ha en skön kväll alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela