Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredagsmys...

Publicerad 2010-04-23 22:41:26 i Allmänt

Äntligen har även jag fått lite fredagsmys!!! :) Detta har såklart varit med tacos, talang, Anna Anka söker assistent (heter den så?)... Helt underbart... Denna kvällen har tillbringats med min bror, hans fru och deras underbara barn!! Tidigare på dagen åkte jag med mamma till kungsbacka för att träffa älsta systern Sara och hennes söta pojk, Sebastian... Efter lite promenad och en fika hos Lindgrens, Line, Hannah, Maja och Mille, blev det en sväng till Mässan med Anna, lite shopping hann vi med innan jag åkte hem och sedan vidare till Lindgrens för fredags mys!!!
Jag är överlycklig över att jag har min underbara familj hos mig nu!!! Älskar er så...
Sammi har blivit kallad på arbets intervju, så han kommer att åka upp före mig till Umeå... Funderar på att åka med bara för att han inte ska få se lägenheten först, tycker det känns orättvist!! ;)
Men perfekt att han har blivit kallad, vi hoppas att han får ett utav desa jobben och sedan att någon ringer till mig... *hoppas*
Nu ska jag fortsätta att mysa.... Jag hoppas att ni andra har haft en mysig fredag!!!
Imorgon ska jag träffa Madde!! Hon vet inte om det ännu, men jag hoppas att det blir med räkor och vin, och med flera kompisar.... Kanske ska kolla med henne?! ;)
By the way, Sammi ringde, och deras plan går ej som beräknat, gästerna ska åka till Amman och sedan reguljärt hem, fast till Köpenhamn... Sammi och teamet åker till Sham Elsheik och sedan till Stockholm!! Kanske ska åka dit och häma honom?! Snart är han här!!
Som sagt jag önskar er alla en härlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela