Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fullt upp...

Publicerad 2010-04-27 22:51:46 i Allmänt

Ja, vad ska jag skriva... Dagarna bara rullar förbi och jag har fullt upp. Sammi kom hem hit i måndags, igår blir det alltså! ;) Så då var vi på Ikea, sedan idag har vi varit på Gekås och sedan åter på Ikea för att shoppa ännu mera!!
Vi har nu köpt nästan allt, och lite mer, som vi kommer att behöva till vå lägenhet, och det känns helt underbart!! Snart ska jag alltså bli norrlänning!! Spännande, men framför allt är jag så otroligt nyfiken på allt där uppe... Hur ser det ut?!
Inget långt inlägg idag, snart är jag med i min vardag och då ska det blir ordning igen!!
Jag hoppas att ni har haft en bra helg?! Och att ni får en underbar vecka!!
Dags att återgå till packningen!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela