Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-04-29 08:22:57 i Allmänt


Sitter just nu och försöker få ihop deklarationen igen, men jag vill vara säker på hur jag ska göra det, så jag tror att det blir en sväng till skattekontoret snart, så jag vet att det blir rätt, och man inte får ett slag på fingrarna efter...

Sedan ska det packas och donas i garaget, i eftermiddag kommer det en lastbil som ska köra in alla våra saker i göteborg, och därifrån ska det sedan bytas till en annan lastbil som ska köra det till min nya hemstad!!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Ume%C3%A5_in_Sweden.png

112,3mil är det emellan Åsa och Umeå, något som min mamma inte gillar!! :)
Det bor ca 114 000 människor i Umeå, och ca 28 000 är studenter....

Dags att bege sig till skatteverket, och hoppas på att det inte är för lång kö!!!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Anja

Publicerad 2010-04-29 10:15:35

Svar:

Nej, det skulle inte jag heller...?

Postat av: Teern

Publicerad 2010-05-07 23:22:17

det låter längre än vad det är jag lovar! Å fr Ume har du ju dessutom en massa bra flygförbindelser så kommer bli fint ska du se! :D

Postat av: Ilyaskatinka

Publicerad 2011-03-20 19:02:34

good job please keep on the good work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela