Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hamdullelah

Publicerad 2010-04-08 20:25:07 i Allmänt

Mitt hår är fortfarande kvar!!! :) Var ganska så orolig i morse när jag satt i frisörstolen, ändå skulle jag göra det!!! Det blev lite ljusare, men inte så ljust som det burkar bli hemma... Blev lite klippning också, men bara lite putsning...
Sedan tog vi en lunch på Blue Bay, Azras första besök (?!), och det kommer nog inte hinnas med några fler, eftersom hon åker på söndag...
Sedan åkte vi till gamla stan, Azra köpte en massa kryddor... Sedan åkte vi hem, och vilade... Sedan var det mer shopping på schemat, tror jag e sämst på att INTE shoppa... Blev som sagt lite saker härom dagen, glömde säga att Sammi köpte 6 kostymer och 10 (!!) slippsar... Men det stoppade mig inte idag... Fick köpt en ny resväska, fast det är mer än bag... Man kan göra den precis som en träningsväska, och mycket mycket större!! Sedan en massa annat krimskrams... Shit när jag packar upp alltså, har köpt sååå mycket saker!! Som jag egentligen inte bhöver, men det är juh kul att shoppa!! Sedan ska det vara en massa presenter, får se om jag vill ge bort något!! Nä, alla vuxna är typ klara, blev lite småsaker, och sedan till barnen, med det är såå svårt, känns inte som om jag vet vad dem leker med numera, och vet jag det så vet jag inte om dem har det eller ej, och har dem det inte så finns det inte att köpa här...
Fick bokat in en manikyr också, för dem hade inte tid idag, så på lördag ska naglarna bli fina!! Tror jag ska ta en massage också om dem har tid!! Måste unna sig lite!!! ;)
Nä, nu ska jag packa om i min nya väska, samt försöka få ner allt det nya jag har köpt!

Ha det så bra, och en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-08 21:29:26

Då har iaf Sammi något att ta på sig på bröllopet =) Kanske blir för mycke att välja mellan bara ;) Kul med massa shopping, det kan man aldrig få för mycket av! Kul att du snart kommer hem, du har varit saknad!!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela