Stina

- Si vis Amari, Ama -

HEMMA!!!

Publicerad 2010-04-22 09:40:13 i Allmänt

Som vanligt dålig uppdatering!!! Men jag är hemma!!! Helt uunderbart att vara hemma!! Vi flög ifrån Aqaba måndag eftermiddag, landade i stockholm runt ca 5 på morgonen, sedan vidare mot göteborg med tåg. Vid 10 fick jag träffa min älskade syster och deras underbara dotter Nea!! Sedan åkter vi hem till Line och deras underbara barn!!! Där var vi sedan och fickade lite, sedan bar det av hemåt!!! Mamma blev ganska så chockad när hon öppnade dörren!! Där stod jag med middag! Sedan kom min underbara syster, kille och deras underbara son!!
Helt sjukt, när jag åkte var dem minsta Ida, Sebbe och Mille ca 6 månader till 3 månader... Och nu kan Ida gå... Sebbe och Mille kryper ikapp. Alli pratar som bara den, och dem andra har bara blivit mer söta!! Det är helt underbart att vara hemma, jag har saknat min familj så mycket!!!
Det känns sjukt och konstigt att vara hemma, men som sagt, helt underbart!!
Sedan igår hade jag en date med Tesa, hann med Anna och en snabb med Linda!! Vi hann även med att få hem en hel del saker ifrån mitt lager!!! Nu sitter jag och passar Nea och Alli så jag måste sluta!!

Men ha en underbar dag! Det har jag!! Nu fattas bara min älskling, sedan är allt perfekt!
Snart kommer det lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela