Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lägenheten

Publicerad 2010-04-05 10:28:02 i Lägenheten

Äntligen har jag tid att lägga upp lite bilder ifrån lägenheten... Den ser ut att vara väldigt fräsch, men det är lite svårt att uppfatta storleken, eftersom den är helt tom!!


Hallen

Köket direkt till vänster, nästa vänster sovrum och till höger vardagsrummet

Vårat kök

Köket

Vardagsrummet

Vardgasrum mot balkong

pl2303014020201.GIF (3723 bytes)

 

Skickar med denna igen, så ni minns hur det ser ut!!

Men detta är alltså vå underbara lägenhet, så glad att den verkar så fräsch och fin!! Det är fina taperter i alla rummen, i gråa olika toner och mönster. Det kommer att bli så bra, när vi väl har flyttat in och fått alla våra sker på plats!! :) Det är så skönt att allt med transport är fixat och klart, men jobb!!! Asch, det löser sig!! :)

Nä, nu ska jag duscha och göra i ordning mig, snart dags för jobb!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-05 20:27:24

Ser jättefint ut! Riktigt fräch å välvårdad! Men dom sagt de blir lite bättre sen me era möbler å personliga prylar i! Stort grattis. Synd bara att den inte låg närmare hem.... Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela