Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lite sjuk...

Publicerad 2010-04-15 11:52:12 i Allmänt

Idag skulle vi ha en slappedag på stranden som Lasse hade bestämt... Men tyvärr var inte min kropp sugen på detta idag, min mage protesterar... Så istället har jag bara legat i sängen, mamma ringde och sedan har jag fastnat i soffan framför tvn...
Igår så blev det poolen igår på Marina Plaza, aldrig fel... Vet dessutom att Line jobbar för fullt på brännan i gropen, så jag MÅSTE jobba hårt!!! :) Sedan blev det kontoret, som nästan är helt klart nu!! Packa ner i lådor, inventarielista gjord och bara lite småsaker kvar!! Senare åkte My, Yousef och jag till Kina restauranten och åt, riktigt gott!! På kvällen efter allt detta så fixade jag nästan hela packningen!!! Blev mindre än jag trodde, men fortfarande en hel del!!!
Dagen idag bjuder inte på så mycket, fixa och dona lite i lägenheten... Men framför allt ska jag slappa, bara halvsova i soffan tror jag!!! Det tycker jag låter mest lockande idag!!
Ha en bra dag allihoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela