Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag...

Publicerad 2010-04-10 12:46:50 i Allmänt

Hade precis skrivit ett inlägg, som raderades... Underbart när det gör så...
Men i alla fall idag har vi lördag, dags för sista departurn för Oslo...Och i morgon sista för Köpenhamn... Så det är bara svenska nu i slutet...
Men fredagen rullade förbi, vi åkte ut till Marina Plaza och sanckade med Mohamed och Jean-Philippe, sedan hann vi med lite solning innan det var dags för ytterligare lite tjöt!! :) Tillbaka till kontoret för att arbeta lite till... Sammi skulle vbara åka med Lasse för att köpa en present till honom, vilket slutade i att Sammi kom hem med 6 nya skjortor... Vi är verkligen bra på det här med att spara... Tror vi är bäst på att shoppa istället!! :) Men men, det känns nästan töntigt att inte köpa något somman vill ha när det kostar minimum hälften mot vad det kostar hemma... För eftersom vi vill ha det så kommer vi juh ändå att köpa det när vi kommer hem... Eller kanske inte allt hade man köpthemma?! ;)
Men efter detta åt vi lite mat hemma, och sedan gick Azra och jag ner till Rovers, mötte upp de andra som hade varit på Rometos och ätit, Falkes farwell dinner, tog en drink på Rovers och senare gick vi vidare till Friends... Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det händer inte så mycket i Aqaba, och speciellt inte på utelivsfronten!!
Men tillsammans med Falk Lauritzon så ska även Azra åka hem i morgon... Så senare idag, efter svensk ankomst och träff, så ska vi ha lite avskedsfest... Tror jag det blir och om alla orkar!!

Nu var det tydligen dags för lunch, men jag önskar er alla en riktigt underbar lördag!!!
Och jag längtar tills jag får njuta utav lördagar, och vara ledig!!! :) Eller bara vara ledig när man har slutat!!! :)
Hoppas det är fint väder hemma, så att ni kan grilla!!! För det ska jag göra när jag kommer hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela