Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mindre kul...

Publicerad 2010-04-01 02:31:27 i Allmänt

Sitterb just nu pa sjukhuset, jag ar inte sjuk, utan har eb gast... Klockan ar typ halv 4 och jag vill bara sova... Men samtidigt vill jag juh hjalpa gasten, sa det ar sjalvklart att vara har... Men nu till nagot roligare, Anne, Katrine och jag akte till Eilat idag, efter att jag hade arbetat lite. Och Eilat det betyder shopping!!! Tog det dock lugbt, men det var anda nagra saker som fick bli med mig hem. 2 klockor, 2 par orhangen, 2st fotkjedjor, 2 bikinis, en tunika och 1 kuvert vaska modell storre!! Jag vet att jag verkligen inte behovde nagot av det egentligen, men det ar alltid kul med.lite nytt!! Sedan motte vi Ursula, var agent i Israel, och att pa El Gaucho, riktigt gott. Det ar en argentinsk kottrestaurang, och maten ar saaa god!! Men samtidigt ater jag alltid for mycket, for det ar sa gott, sa jag mar typ daligt efterat, no good!! Na, nu ska se hur gasten mar, ville bara uppdatera lite om dagen... Hoppas alla mina vanner sover gott nu, precis som jag vill gora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela