Stina

- Si vis Amari, Ama -

Seriöst.

Publicerad 2010-04-28 19:16:24 i Allmänt

Är lite lätt irriterad just nu, har precis suttit i telefonkö till Skatteverket... Först är det för många som ringer, så jag får återkomma, sedan när jag har kommit fram, stått i kön, från plats 147, halva tiden... Så KOPPLAS JAG BORT...
Jag ringer igen, och naturligtvis så är det för många som ringer, och jag kan inte komma till kön!!!!
Efter x antal försök kommer jag fram till kön kötiden är nu ca 25 minuter... Underbart!! :)
När jag väl kommer fram får jag ett pucko som svarar, han tror att kanske det var så, men han vet inte säkert... Det står i broschyren, tror han... Man undrar lite vad det är för folk som finns på andra sidan? ;) Ska dem inte kunna svara på frågot angående deklarationen om deras nummer står på deklarationspappret? I mitt huvud känns det som om dem skulle kunna ALLA, om inte nästan alla svar... Men icke...


http://sunnely.blogg.se/images/2008/phone20rage_11949173.jpg

Jaja, jag har mailat dem nu, kanske får jag ett vettigare svar där? Om inte annat får jag gå och snacka med dem imån!!! Vill bara få det klart, så jag kan börja med min danska deklaration, oh yes, jag ska göra 2!!! :)

Ha det så bra, Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela