Stina

- Si vis Amari, Ama -

Snyft...

Publicerad 2010-04-13 00:20:12 i Allmänt

Det börjar att ta slut här nere... Det känns helt underbart, för jag ska åka hem... Träffa världens bästa familj, mina föräldrar, mina syskon med respektive och deras underbara barn och sedan mina underbara vänner. Jag saknar er alla, så det går inte att beskriva med ord, men SNART är jag hos er alla, kramar och håller om er!! Ikväll var det dock dags för mitt först "riktiga" farväl... Bishara, vår agent, ska åka iväg, typiskt men till scandinavien... Och usch, det är det värsta VÄRSTA med detta jobbet... Det finns så många underbara människor som jag lär känna, som jag sedan ska lämna... Men för att se det positiva, I WILL BE BACK... Jordanien är ett underbart land, och jag önskar att alla jag känner få se detta land innan det blir ett riktigt "charter" ställe... Det är så underbart... Visst det är inget direkt party och inte den bästa shoppingen, men människorna, tror inte det finns bättre, landet, den bästa historian som finns.... Det är, som sagt, helt underbart!!
Men jag önskar er alla en riktigt god natt, jag ska sova om en liten stund...
SNART ÄR JAG HEMMA!!!! Ha det underbart...

Kommentarer

Postat av: Tesa

Publicerad 2010-04-13 09:14:29

Längtar helt sjukt mycket tills du e hemma hjärtat!! Ska bli så kul o se dig igen!! Njut av sista tiden nu och kom hem SNART!! =) puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela