Stina

- Si vis Amari, Ama -

2:a advendt

Publicerad 2010-12-05 11:19:53 i Allmänt



God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Sammi har precis åkt till jobbet, så nu ska jag fixa lite!

Hade lite fel om gårdagen, blev såklart en utgång! Så vi var här innan vi drog iväg till Corona! :) Som vanligt lika bra där, dock inte så blandad musik som det brukar vara!
Men jag är riktigt glad att vi vann Umeålotteriet!! ;) Blev en riktigt lyckad kväll!
Nu får vi se vad söndagen har att erbjuda... Ska ni hitta på något roligt? Jag känner för att börja med mitt julbak, men får se hur det går?

Hoppas ni har haft en riktigt bra helg?

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-12-05 11:32:06

bara sätt igång och baka!

ett tips är tryffel med baileys smak!!! herregud så gott! jag har även gjort wienernougat och klassiska saker som ricbräck, knäck (i micron!) och ischoklad.

Lussekatter och homemade peppakakor (ingen köpedeg!9, såå mkt godare!).

Kul med jobb på tisdag!!!

puss och kram

Postat av: Line

Publicerad 2010-12-05 11:32:40

vad vann ni i lotteriet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela