Stina

- Si vis Amari, Ama -

4:e advendt

Publicerad 2010-12-19 10:20:27 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Och att ni hade en bra dag igår?
På jobbet igår var det jättemycket folk! Roligt tycker jag bara, för då har jag att göra hela dagen! Samt att det såklart ledde till att Willy:s frågade om jag kunde jobba idag!!! :) Perfekt för mig!

Men igår var det ju lite fest, mycket trevligt. Och självklart så var det julbord, det första för min del... Helt okay, men det man äter hemma är självklart mycket godare!
Åkte hem ganska så tidgt så jag skulle orka upp idag, men det var mycket trevligt, kul att träffa typ alla jobbkamrater i alla fall!

Nu ska jag fixa klart mig innan jag ska ner och sätta på en maskin tvätt efter det tar jag lite frukost, och sedan drar jag till jobbet! Jobbar tills 21 idag, så tyvärr blir det inte så mycket bloggande idag heller!



Trevlig 4:e advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela