Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen måndag!

Publicerad 2010-12-20 06:23:24 i Allmänt

God morgon!
Snart dags att åka iväg på jobbbet, och det har faktiskt slutat att snöa!! :) Frågan är dock hur bra det är plogat? Har typ 10 mins promenad ifrån bussen till jobbet, och där är det nästan aldrig plogat... Men men, bättre träning! :)

Känns mig inte allt för pigg denna morgon och är inte alls sugen på att gå ut i -13 grader... Trär dock att jag har min underbara termoställ!! :) Funkar skitbra och jag fryser aldrig!! Jobbar tills ca 15,30 och efter det så ska jag förhoppningsvis börja göra julmaten. Ska rulla lite köttbullar och lite annat som ska förberedas, men som det känns just nu så kommer jag bara vilja lägga mig på soffan och bara vila ögonen lite! :) Men det blir ju alltid bättre när man har kommit igång, så jag skulle gissa, om jag känner mig själv rätt, att det blir något gjort i allafall!

Är det någon som börjar känna av julstressen? Eller är alla i god tid? Jag börjar bli stressad för jag inte har någon julkänsla... Men jag hoppas att den kommer när vi sätter i granen, vilket förhoppningsvis blir idag eller imån!!

Dags att göra mig klar det sista. Ha en riktigt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela