Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dan före dan....

Publicerad 2010-12-23 06:42:27 i Allmänt

God morgon!
Idag är jag riktigt sjukt trött, var uppe lite för sent igår, iget bra! Men det går nog över om en liten stund!
Igår blev det fullt upp, först så jobbade jag till 15,30, sedan tog jag bussen till centrum, där väntade Vera på mig. Vi hade både 2 några julklappar att köpa! När v hade handlt typ allt vi tyckte att vi behövde åkte vi hem...
Hemma lagade jag lite middag, kycklingwrap! Blev riktigt gott! Efter det hanns det med en liten te hemma hos Sara, och där hann jag även att slå in lite julklappar.Sedan hade Sammi en kommpis på besök när jag kom hem, så då blev det ytterligare lite tjöt!

Idag ska jag iväg och jobba hos Sarah! :) Efter det blir det e snabbis på stan, efter det bara slappa, eller ska laga lite julmat eventuellt blir det även uppersittarkvällen?!

Nu måste jag skynda mig att torka håret, lite för kallt för att gå ut med blöt hår...



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela