Stina

- Si vis Amari, Ama -

Färdigjobbad!

Publicerad 2010-12-07 20:46:54 i Allmänt

Sådär ja, då var jag hemma igen efter första dagen på jobbet! Blev jobb ifrån 9,30-18... Började med alla papper som skulle fyllas i, sedan var det lite dataundervisning och sedan prov... Efter det hann vi med lite lunch innan det var dags för datan igen och ännu lite mera papper sedan var det ut i kassan... Känns typ som om jag aldrig har lämnat... Komiskt nog så sitter typ alla PLU nummer kvar... Lite konstigt tycker jag ändå eftersom det är över 2,5år sedan jag lämnade... Men väldigt praktiskt att nummrena sitter kvar, då slipper jag lära mig igen!

Efter jobbet blev det en sväng till Sarah, sedan kom Vera och Sammi dit, blev som vanligt lite tjöt och lite te... Men nu är både Sammi och jag jättehungriga, så som vanligt blir det en sen middag, inte bra dethär... Men men så blir det ibland!

Imå hoppas jag på att det blir bio? Hmm, får se hur det går, och går det någon bra film nu? Ja, vi får nog fundera lite på det... Annars tror jag nog att jag ska ta tag i lite bakande imån... Men självklart så hoppas jag att Willy:s ringer och säger att någon är sjuk, så jag får jobba!! :)

Ha det så bra, och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela