Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredagsmys

Publicerad 2010-12-17 22:58:08 i Allmänt

Ja, det har varit riktigt fredagsmys här hemma! Tjejerna var här och åt middag!! Riktigt gott blev det, och det var kyckling med cashewnötter, recept, som det bjöds på!
Nu ska jag ta tag i disken innan jag lägger mig i sängen och kollar lite tv innan jag ska sova!

Både igår och idag har det bara öst ner snö, men nu börjar det bli lite kallare, så nu kommer det antagligen att sluta snöa, men man vet aldrig! :) Jag bara hoppas!

Imån blir det jobb, ifrån 10-18 på Willy:s, och efter det är det personalfest med Willy:s, ska bli riktigt nice! Kul att träffa alla och se vad det är för människor!

Har inte så mycket mera att tillägga, men tack för en underbar kväll!! Nu ska jag diska! :)
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela