Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon söndag

Publicerad 2010-12-26 10:44:24 i Allmänt

Jag har legat och sovit och bara slappat i sängen fram till nu... Nu blir de duschen innann jag ska fixa mig klar för att åka och jobba!

Igår var det helt lugnt på jobbet, så vivar klara typ 21,15, så det var skönt att vara hemma lite tidigare! Hoppas att vi blir klara typ samtidigt ikväll så jag hinner med den tidiga bussen, annars blir det vänta ute i kylan i typ 30min...
Jag var ganska så mycket i mejeriet igår på jobbet, så nu börja jag börjat få tillbaka min hosta, som typ försvann för en vecka sedan och då hade jag haft den i typ 3 veckor...


Sammi & Ramzi


Tomten kommer


Jag fick pussa tomten!


Oliver hos tomten


Sarah glad hos tomten


Vera och Vanessa


Oliver bland alla klappar


Victoria hos tomten


Vanessa, lite lätt förskräckt, hos tomten

Hoppas att ni får en riktigt bra dag! Vi hörs senare!

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2010-12-27 09:01:04

men stina det där är inte tomten... det är Sammi.... hihi

Postat av: anne

Publicerad 2010-12-27 15:36:30

fin gran:)

Postat av: ranco

Publicerad 2010-12-28 12:18:49

söta alla är :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela