Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon torsdag!

Publicerad 2010-12-16 07:08:26 i Allmänt

Hoppas att ni har sovit gott?
Jag tittar på termometern och är nästan i chock... I förrgår var det -20 igår -10 och idag är det -1,7??? Hoppas att det snart blir kallare igen så att inte snön töar bort. Och verkligen inte precis såhär innan jul... Nä, nu får det bli kallare!! :)

Igår blev det lite bak, skulle försöka mig på mammas julklassiska kakor, kolasnittar, bondkakor, chockladsnittar och brysselkex... Men ska vara ärlig och säga att det gick sådär... Någon som har gjort dessa kakorna? Jag tycke at degen var aldeles för smulig?
Men jag lyckades helt okay med kolasnittar och med chockladsnittar, bryssenkex gjorde jag aldrig och bondkaka ska vi inte prata om... De andra kakorna ser inte ut som mammas, men kakorna smakar likadant, och det är det viktigaste!
Jag fick även gjort apelsiner med nejlikor!!




Luktar väldigt gott! :)

Nu ska jag snart iväg och jobba, fast på polishuset. Komiskt nu när jag har fått jobb på Willy:s, då blir folk sjuka kors och tvärs... Men innan när jag inte hade något jobb alls, då var det ingen som blev sjuk... Men misstolka mig inte, jag är bara glad att jag får jobba!

Hoppas att ni får en riktigt bra dag! För det tänker jag ha!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-16 08:14:44

Ha en underbar dag hjärtat! <3

Postat av: Line

Publicerad 2010-12-16 14:31:41

igår hade vi -12 idag +1-2

tänk dig hur det blir här.,....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela