Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2010-12-01 06:32:28 i Allmänt

Blev en riktigt tidigt kväll igår, men ganska så skönt ibland... Så vid 22 hade jag redan kollat lite tv och somnade! :) Då hade Sammi redan somnat sedan länge!! :)
Ska snart iväg och jobba, så det blir snart till att fixa i ordning mig! Och när Sammi har slutat ikväll ska vi gå på Magnus Betnér!!



Ska bli riktigt kul! Sammi fick det i present utav mig! Alltid kul att hitta på saker! :)

Tittade lite på bilder, och längtar lite till värmen!

Jag känner mig alltid lite fräschare när jag har lite färg...

Idag har vi dock "bara" -5,9 så idag funkar det! Kanske kommer det att börja snöa igen?
Nä, dags att hoppa in i duschen!
Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela