Stina

- Si vis Amari, Ama -

Grattis Lucia!

Publicerad 2010-12-13 06:38:24 i Allmänt

God morgon!
Då är det snart dags för mig att åka till jobbet... Ska jobba lite extra hos Sarah idag!
Igår blev det som sagt köttbullar och makaroner, eller vet inte riktigt om jag kan kalla det för makaroner, mer kanske makaronigröt?
Sedan fastnade jag helt i Lipstick Jungle... Någon annan som har sett det? Riktigt bra serie tycker jag i alla fall! :)

Idag är det lucia, och överallt är det fullt med luciafirande...
Min mamma och pappa fick sitt igår av alla mina syskonbarn...


Mitt i lussande...


Och en underbar bild på alla sötisar!! :) Alltid svårt att få allihoppa att kolla kameran samtidigt!

Jag hoppas att ni får en riktigt bra dag, och grattis Lucia! Eller trevlig Lucia! Vad säger ni?

Kommentarer

Postat av: Melissa

Publicerad 2010-12-13 13:14:24

3vlig Lucia säger nog jag =) Hur och var ska du fira jul?pok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela