Stina

- Si vis Amari, Ama -

Idol

Publicerad 2010-12-11 21:16:29 i Allmänt

Sådär, då har jag kommit hem och ätit lite middag! Fick jobba fram tills 19 idag, skulle ha slutat 18, men det var en tjej som ville gå hem tidigare, och då säger jag ju inte nej till att få en extra timma!!
Till middag idag blev det tacos, lätt och riktigt gott! Nu ska jag slappa lite, tror nog jag ska läsa min bok... Laddar inför att förhoppningsvis få jobba imån!

By the way, var det någon som såg finalen för Idol igår? Jag missade ju den tyvärr eftersom jag jobbade... Ska dock erkänna att jag inte har följt Idol under säsongen utan har kanske sett det nån gång då och då, men finalen är ju alltid rolig att se! :)

Tycker ni att det var rätt att Jay vann? Eller vem hade ni som favorit?

Här kommer vinnarlåten med Jay!



Vi hörs imån igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela