Stina

- Si vis Amari, Ama -

Låång dag

Publicerad 2010-12-20 23:00:52 i Allmänt

Willy:s ringde och kollade om jag kunde jobba idag och självklart kunde jag det!! Så det blev till att skynda sig på polishuset för att sedan springa till bussen och åka till Willy:s. Det var, precis som vid alla andra högtider, precis som om folket trodde att maten skulle ta slut och att affärerna aldrig skulle öppna igen!! :) Alla ska handla, alla ska vara först och alla vill handla mest! Men som jag har sagt så många gånger innan, jag är bara glad för att det är så, för då får jag jobba! :) Trots att jag idag är lite trött!

Nu när jag kom hem ifrån jobbet hade Sammi varit gullig och gjort middag! Helt perfekt! Efter det blev det lite soffhäng och nu sitter jag och surfar runt lite, kolla lite bloggar. Men känner att om jag ska orka upp 5,30 imån är det nog dags att sova nu! Kanske ringer Willy:s imån med?! Vill ha alla 12 timmars pass jag kan få!! :)

Hoppas att ni har haft en ba dag? Nu ska jag sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela