Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lång jobb- I like!!

Publicerad 2010-12-30 20:50:01 i Allmänt

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Hann jobba typ halva dagen hos Sarah när Willy:s ringer och kollar om jag kan jobba... Det var tydligen tokmycket att göra... SJälvkalrt sa ja, och inom en timma satt jag i kassan... Precis som med jul, och alla adnra högtider, så ska alla handla dagen innan. Så det var jättemycket folk. Skulle ha jobbat till 19, men då hade vi fortfarande långa köer. Vid typ 20 lugnade det ner sig och jag fick sluta.

Efter jobbet hann jag handla lite snabbt och nu sitter jag bara och väntar på att maten ska bli serverad, iblad har man det bra, riktigt bra!! :) Fast det har jag ju hela tiden!

Imorgon är jag ledig, men hoppas såklart att det blir jobb ändå!  Och på kvällen ska vi hem till Sammis mamma, hon fyller nämligen år! Så det bjuds på middag och sedan blir det nyårsfirade där!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela