Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2010-12-04 12:56:34 i Allmänt

Igår var jag som sagt på Willy:s, ska börja jobba på tisdag!!! Äntligen! Sedan får vi se hur mycket det blir, fram till jul och nyår är det endast extra och sedan hoppas vi på något mer efter det!

Efter det var det direkt till Sarahs jobb för att jobba! När jag var klar där, åkte jag in till stan för att träffa Lollo!! :)
Gick runt och tittade på lite olika saker, sedan hanns det med en fika också!!



 



Sedan hem till Sarah med alla hennes saker! :) Passade på att vänta tills Sammi kom sedan blev det middag!

Idag ska det städas här hemma! Så ska snart börja orka och ta tag i det, och sedan får vi se om det kanske blir lite julbak? Är nog påväg att bli lite sjuk tror jag för jag är jättetrött, och mitt huvud bara värker, men ska försöka att ignorera det! ;)
Funderar även på vad det ska bli till middag idag, tror nog fläskfilé, men hur och vad till? Något förslag?

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela