Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2010-12-29 06:36:54 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Det har verkligen jag gjort, men det kändes som om natten var alldeles för kort...

Jag fick jobbat igår, började vid 10 och slutade vid 15 hos Sarah. Kändes att jag inte var helt frisk, så efter jobbet blev det ett bad, och sedan somnade jag. Sov till typ 19, åt lite soppa och sedan blev det sängen igen...

Idag ska jag jobba 7-15, så vi hoppas att jag mår bättre idag! Men har redan börjat med medicinerna och tar även med mig en del till jobbet, så jag kan "fylla" på under dagen!

Nu är det i alla fall dags att göra sig klar, hoppa i termobyxerna och dra till jobbet!

Hoppas ni får en riktigt grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela