Stina

- Si vis Amari, Ama -

Problem

Publicerad 2010-12-17 08:48:43 i Allmänt

Igår var det inte lätt att blogga... Jag kom inte in på sidan... Därför var det så dåligt med bloggande!
Igår fick jag jobba till 15,30! :) Och jag fick även lov till att jobba idag!! :) Riktigt nice!
Efetr att jag hade jobbat igår åkte jag hem till Vera, busade lite med småflickorna!!





Gick hem för att laga mat, totalt omotiverad... Just det, kollade ju såklart Paradise Hotel finalen... Tyckte ni rätt person vann?? Jag tyckte att Erik eller Lin skulle vunnit, okay att jag verkligen inte tyckte om Lin i början, men det har ändrats!! :)

Efter Paradise Hotel gick jag hem till Sarah en sväng! Drack dock inget te!! Utan endast lite saft! ;)

Ikväll ska det vara lite tjejmiddag här hemma! Så efter jobbet blir det snabbt tt handla lite för att sedan hem och laga god mat! :) Är rätt säker på att jag kommer städa lite också! ;)

Nu är det dag att göra sig klar och snart gå till bussen!!

FINALLY FREDAG!! :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela