Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sarahs dunderkur?

Publicerad 2010-12-29 18:28:03 i Allmänt

Har varit hemma ett tag ifrån jobbet nu, och har inte gjort något alls... Eller jag har satt på en maskin tvätt, och sedan har jag bara drömt mig bort... Suttit och letat resor!!!
Hoppas att vi ska kunna åka till något varmt och skönt inom en snar framtid... Blir varmare bara jag drömmer mig bort!! :) Glömer för någon stund bort att jag egentligen är jätteförkyld, men sedan kommer hostan och jag är tillbaka i verkligheten!

Sarah försöker i alla fall hjälpa mig att bli bättre...





Olivolja, lime och citron... Kan ju inte bli annat än gott? Eller? Jag är faktiskt ganska så tveksam...

Nu är det dags att laga middag... Och idag ska det bli riktigt gott, kött, potatis, ungsrostad grönsaker, sås, halloumi och sallad... Hoppas att jag idag i alla fall känner vad maten smakar...
Annars kommer det inte att ske mycket ikväll, kommer nog att sova tidigt idag igen, så att jag orkar jobba imån... Sedan ska jag vara ledig en dag innan det är dags för inventeringen, alltid lika kul!

Vad har ni för planer för nyår?
Hoppas ni får en bra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela