Stina

- Si vis Amari, Ama -

Slappsöndag?

Publicerad 2010-12-05 18:55:17 i Allmänt

Sarah ringde på morgonen och var lite uttråkad... Så jag packade ner mina bakgrejer och maten som jag hade tänkt att göra och gick hem till henne! :)

Vi började med att göra gulaschsoppa!!


Och gjorde ett riktigt storkok, så nu finns det lite matlådor!!

Sedan var det dags för kakor!


Med dumlekola och noblesse.


Emilio vaktar kakorna i ugnen!


Första gången jag gjorde dessa kakor, smakade bra, men typisk kaka där man typ orkar 1 eller 2! ;)

Sedan kollade vi en film, Bröderna Karlsson. Någon som har sett den? Var helt okay, lite för jobbig för min smak...

Efter det blev det lite bröd


Enkelt men väldigt gott, brytbröd!

Sedan kom Sammi så då åt vi middag! :) Nu är vi hemma igen, och jag har nog tänkt att ta ett bad, eller kanske fortsätta att slappa lite i soffan?! Imån blir det i alla fall jobb igen! Denna gången uppe hos Sarah!

Ha en riktigt bra söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela