Stina

- Si vis Amari, Ama -

Time to go

Publicerad 2010-12-18 09:25:44 i Musik

Oj, så fel jag hade om snön... Nu snöar det som bara en... Men vad gör det?! :)
Började morgonen riktigt bra med havregrynsgröt och en kopp te med en massa citron i!

Nu är jag klar för att dra på jobbet... Självklart har jag även med mig väskan så jag kan fixa mig lite innan jag drar vidare till personalfesten. Jag slutar ju 18 och det börjar kl 19, men tror tt bussen går typ halv, så det blir inga problem!! Tyvärr så kommer jag bloggande under dagen inte bli det bästa. Men jag önskar er såklart en jättebra dag!!
Vi hörs kanske senare eller imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela