Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2010-12-02 09:28:46 i Allmänt

God morgon!!
Jag hoppas att ni mår bra idag? Verkar som om hela Sverige har det riktigt kallt idag? Här uppe är det faktiskt bara -11,5 grader samt att solen skiner lite.

Igår var vi som sagt på Magnus Betnér och det var riktigt bra, lite för grova skämt ibland för min smak, men Sammi verkligen älskade det!
Var nästan helt fullsatt,







Var riktigt kul att det blev så lyckat, så sånna här grejer blir det oftare!! :)

Väl hemma igår somnade jag som en stock, och har sovit typ hela natten, var riktigt trött, och det var så skönt att få sova till 8! Riktig lyx! ;)

Nu ska jag snart iväg och jobba, ska servera julbord för 22 pers idag! Ska bli spännande att se hur det går!
Ha det så bra, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela