Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tvättdag

Publicerad 2010-12-27 18:02:19 i Allmänt

Hallå på er!
Hur står det till idag? Här är det förkylt, har fått tillbaka hostan och är snorig... Mejeriet på jobbet var inget bra för mig!! Men jag dricker en massa te och hoppas att det ska försvinna lika snabbt som det kom!

Idag har det inte gjorts många knop... Har kollat en hel på tv, tänkt göra många bra saker! :) , tvättat och nu håller jag på att laga lite matlådor! Sedan är det snat dags att börja med middagen, om jag orkar! :)



Ha en riktigt bra kväll!

Kommentarer

Postat av: cornelia

Publicerad 2010-12-27 19:32:34

sv: ja jag har haft en super bra jul :) vad har du hittat på idag då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela