Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen

Publicerad 2010-07-06 12:23:09 i Allmänt

tog jag tag i det, och har nu varit på en skön promenad/joggingtur!! :) Känner inte för att ligga stilla idag, så det blir ingen solning... Kanske lite på balokongen, men annars ska jag försöka göra saker... Funderar på att måla klart?? Känns äna som om det är dags, sedan behövs det tvättas och det behövs verkligen en storstädning här hemma... Får se vad jag känner för, känner jag inte för det sparar jag det till en dag när jag känner för det!! Det är det bästa, och jag har en hel del sånna dagar!! Att tvätta, vika och städa tycker jag ibland är en perfekt dag!! Att sedan bara att gå och njuta av att det är så fint hemma!!


Bra Pep musik...


Snygga skuggan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela