Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bak i massor

Publicerad 2010-07-29 18:29:55 i Allmänt

Dagen har varit fullbokad!! :) Jag började dagen med en promenad till campingen för att hämta mamma, pappa och Ziba, och sedan blev det frukost här hemma hos mig!! Sedan åkte mamma och jag till stan!! :) Och vi båda köpte nya gardiner!! :) Jag hittade jättefina, ett par gröna och ett par lila!! Kommer att ge lite färg i vår svarta lägenhet!! Mamma hittade gardiner som hon hade sökt jättelänge, marinblå linnegardiner!! Så vi båda var riktigt nöjda!! Sedan kom vi hem och åt lite lunch!! Sedan startade mamma och jag att baka!! :) Så nu luktar det nybakad och gott hemma!! :) Det har blivit kanelbullar, vanlijbullar, morotskaka och nu håller vi på med hönökaka!!! :) Frysen kommer att vara full med en massa gott!!

Nu ska jag dammsuga av lite, och sedan startar vi med middagen... Sedan får vi se vad kvällen bjuder på!! :) Ska försöka att lägga upp lite bilder på baket senare!! :)

Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela