Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bak...

Publicerad 2010-07-14 16:51:59 i Allmänt

Fick bakat Sabina bröd (kärleksmums) och tvättat lite!! :) Så är det inte sån hög tills på fredag, då ALLT ska tvättas igen!! :) Sedan gick jag hem till Sarah, och fikade lite och naturligtvis lite allmänt häng!! Fick gå hem nu för att fixa lite i tvättstugan, och nu ska jag nog tillbaka igen!! :)

Solen har börjat skina igen, så det är helt underbart ute, kanske ska bli en kvällspromenad också? Får se vad Sammi känner för när han kommer hem!!

Hoppas att ni har en bra dag, nu ska jag packa upp lite tvätt, och sedan gå hem till Sarah igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela