Stina

- Si vis Amari, Ama -

Blixt och Dunder

Publicerad 2010-07-01 09:32:29 i Allmänt

Yes, det var vad jag vaknade av idag... Det är alltså ösregn, och det bullrar ganska så mycket... Men men, vad gör det!!!
Igår åkte jag in tll stan, lämnade en ansökning på ett ställe där Franco jobbar, och sedan blev det lunch med honom!! :) Riktigt trevligt!!


Det blev kyckling pasta på bowlinghallen


Naglarna blev lila!!

Sedan kikade jag lite efter några fina möbler till vårt vardagsrum, men det gick sådär... Sedan köpte jag spackel och sedan åkte jag hem och Ramzi var här och skulle spackla och slipa lite...


Slipdam överallt!!!


Och väggen som var klar, är tydligen inte klar... Den var helt "sne" så den ska göras om... Och jag hatar när det är oordning, och det går liksom inte att missa här...

Nu ska jag städa lite, innan jag börjar att stöka ner igen... Och regnet fortsätter att ösa ner...

Vad gör ni idag? Och vad har ni för väder? Ivartfall, ha en riktigt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela