Stina

- Si vis Amari, Ama -

Det blev inte bara tvätt!!

Publicerad 2010-07-07 17:08:56 i Allmänt

Jobbar och sliter här hemma!! :) Tror jag har tvättat allt som går att tvätta! Rena sängkläder och ny handdukar så att allt blir rent och fräscht... Håller på att måla samtidigt... Men det är inte mycket tvätt kvar nu!! Sedan när det är färdigmålat, ska det städas och sedan lagas mat!!! Och efter det tror jag det blir fiskning!!



Nu har nog färgen torkat, så det är dags att måla en gång till!!
Hoppas att ni har en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: Louisrebecka

Publicerad 2011-09-15 08:53:45

God bless you

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela