Stina

- Si vis Amari, Ama -

Det har varit fredagsmys...

Publicerad 2010-07-23 23:54:55 i Allmänt

Yes, det blev riktigt gott hemma hos Sarah och co med tacos!! Sedan efter det lite vin!! :) När Sammi kom hem ifrån jobbet fick han gå och byta maskin i tvättstugan, och sedan tömde vi det först nu... Känns inte alls som om vi är pensionärer, tvättar på fredagskvällen... Men men vi är sambosar, då får man det!! :) Känns i alla fall riktigt skönt att allt är tvättat, mina hörna som varit full med tvätt sedan i måndags (ja, oerhört länge och ja, jag skäms för det...) är nu borta!! UNDERBART!!!

Sarah ska åka med sina barn till Luleå imån, hälsa på deras, mormor och morbror med barn... Och jag vet inte om jag kanske ska åka med? Har juh aldrig varit där innan, så långt norr ut!! :) Imån är det juh som sagt match... Men det är "bara" en träningsmatch... Men sedan har vi juh festen på kvällen... BESLUTSÅNGEST....!!!!

Sitter just nu i valet och kvalet om jag ska åka med henne till Luleå eller ej??? Kan inte riktigt bestämma mig... Men jag har tills 10,32 på mig i morgon... Då går bussen in till stan och där ifrån går bussen vidare till Luleå. Hmmm... Får se vad som sker!! :)
Om jag åker, kan det hända att det blir väldigt dåligt uppdaterat... Min telefon har inte riktigt velat vara den där "bästa bloggtelefonen" som Sammi har sagt... Men han ska titta på den, och då kommer han säkert att fixa det!!

Jag hoppas att ni haft en bra fredag, det har jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela